Profil:
LPP SASprzedaż omnichannel w LPP od 1 VIII wzrosła o 32 proc. rdr
Sprzedaż omnichannel w grupie LPP w okresie od 1 sierpnia do 20 września wzrosła o 32 proc. rdr w walutach stałych - poinformowała grupa w prezentacji wynikowej.
"Pierwsze kolekcje Jesień/Zima 2024 zostały pozytywnie przyjęte przez klientów/klientki, dzięki czemu sprzedaż omnichannel grupy w okresie 1 sierpnia - 20 września wzrosła w stosunku do ubiegłego roku o 32 proc. w walutach stałych" - napisano w prezentacji.
Jak podano, wzrost LFL wynosi 20 proc. Największe wzrosty notowane są w House, Sinsay i Reserved.
LPP przewiduje w trzecim kwartale ok. 140 otwarć nowych salonów. Podtrzymuje jednocześnie plany otwarć ok. 700 sklepów w całym 2024 roku. (PAP Biznes)
pel/ asa/