Brand24 w I kw. '25 miał 756 tys. USD MRR, o 22 proc. więcej rdr

Brand24 w I kw. '25 miał 756 tys. USD miesięcznych powtarzalnych przychodów (MRR), o 22 proc. więcej rdr - podała spółka w komunikacie.


Średni przychód operacyjny przypadający na użytkownika subskrypcyjnego (ARPU) na koniec I kwartału 2025 r. wyniósł 203 USD, co oznacza wzrost o 28 proc. rdr. Natomiast średni przychód operacyjny przypadający na nowego użytkownika subskrypcyjnego tj. użytkownika pozyskanego w I kwartale 2025 roku wyniósł 246 USD.

"Transformacja w stronę większych marek to główna wytyczna naszej strategii. W dobie rosnących kosztów pozyskiwania danych i zawirowań jakie generuje AI na rynkach wyszukiwarek – wierzymy, że coraz większe skupienie na dużych podmiotach, pozwala stabilnie rozwijać biznes" – powiedział cytowany w komunikacie prasowym prezes spółki, Michał Sadowski.

Brand24 jest właścicielem autorskiego narzędzia do ochrony reputacji i monitoringu treści w Internecie. Narzędzie jest sprzedawane globalnie w modelu SaaS (ang. Software as a Service).(PAP Biznes)

mcb/ gor/

© Copyright
Wszelkie materiały (w szczególności depesze agencyjne, zdjęcia, grafiki, filmy) zamieszczone w niniejszym Portalu PAP Biznes chronione są przepisami ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych oraz ustawy z dnia 27 lipca 2001 r. o ochronie baz danych. Materiały te mogą być wykorzystywane wyłącznie na postawie stosownych umów licencyjnych. Jakiekolwiek ich wykorzystywanie przez użytkowników Portalu, poza przewidzianymi przez przepisy prawa wyjątkami, w szczególności dozwolonym użytkiem osobistym, bez ważnej umowy licencyjnej jest zabronione.

Waluty

Waluta Kurs Zmiana
1 CHF 4,6257 0,61%
1 EUR 4,2767 -0,02%
1 GBP 4,9871 0,80%
100 JPY 2,6373 0,34%
1 USD 3,7771 -0,07%

Powiązane