Profil:
Brand24 SABrand24 w I kw. '25 miał 756 tys. USD MRR, o 22 proc. więcej rdr
Brand24 w I kw. '25 miał 756 tys. USD miesięcznych powtarzalnych przychodów (MRR), o 22 proc. więcej rdr - podała spółka w komunikacie.
Średni przychód operacyjny przypadający na użytkownika subskrypcyjnego (ARPU) na koniec I kwartału 2025 r. wyniósł 203 USD, co oznacza wzrost o 28 proc. rdr. Natomiast średni przychód operacyjny przypadający na nowego użytkownika subskrypcyjnego tj. użytkownika pozyskanego w I kwartale 2025 roku wyniósł 246 USD.
"Transformacja w stronę większych marek to główna wytyczna naszej strategii. W dobie rosnących kosztów pozyskiwania danych i zawirowań jakie generuje AI na rynkach wyszukiwarek – wierzymy, że coraz większe skupienie na dużych podmiotach, pozwala stabilnie rozwijać biznes" – powiedział cytowany w komunikacie prasowym prezes spółki, Michał Sadowski.
Brand24 jest właścicielem autorskiego narzędzia do ochrony reputacji i monitoringu treści w Internecie. Narzędzie jest sprzedawane globalnie w modelu SaaS (ang. Software as a Service).(PAP Biznes)
mcb/ gor/