Profil:
Brand24 SAWartość miesięcznych powtarzalnych przychodów Brand24 wyniosła w III kw. 949 tys. USD
Wartość miesięcznych powtarzalnych przychodów Brand24 wyniosła w trzecim kwartale 2025 roku 949 tys. USD, co stanowi wzrost o 31 proc. rdr. - podała spółka w komunikacie prasowym.
Z kolei średni przychód operacyjny przypadający na użytkownika subskrypcyjnego (ARPU) w III kwartale 2025 r. wyniósł 252 USD, co oznacza wzrost o 36 proc. w ujęciu rok do roku.
Średni przychód operacyjny przypadający na nowego subskrypcyjnego użytkownika pozyskanego w III kwartale 2025 roku wyniósł 327 USD, co oznacza wzrost o 44 proc. rdr.
"Wciąż rozwijamy się produktowo. Nasz dział pogłębionych analiz szytych na miarę, czyli Insights24 generuje już znaczące przychody, pozyskujemy również klientów na Chatbeat – narzędzie do monitorowania marki w modelach językowych AI. Już wkrótce chcemy zintegrować go z Brand24 i oferować, jako dodatek do pakietu tradycyjnego. To powinno z kolei przełożyć się na kolejne wzrosty ARPU" – powiedział cytowany w komunikacie prasowym prezes spółki, Michał Sadowski. (PAP Biznes)
mcb/ asa/