Profil:
Brand24 SAEBITDA grupy Brand24 w 2024 roku wyniosła 4,1 mln zł - szacunkowe wyniki
EBITDA grupy Brand24 w 2024 roku wyniosła 4,1 mln zł, co oznacza spadek o 3,6 mln zł w stosunku do roku 2023 - podała spółka w komunikacie dotyczącym wstępnych danych. Zysk brutto na sprzedaży zwiększył się w ciągu 12 miesięcy o 2,7 mln zł do 18 mln zł.
Brand24, według szacunków, zamknął ubiegły rok sprzedażą na poziomie 35,3 mln zł (+27 proc. rdr).
Jak podano, spadek EBITDA to bezpośredni efekt jednorazowych wydatków związanych z przeglądem opcji strategicznych i pozyskaniem inwestora – amerykańskiej spółki SEMrush.
W czwartym kwartale 2024 r., kiedy te wydatki nie były już ponoszone, Brand24 zanotował 2,4 mln zł EBITDA – czyli o 50 proc. więcej niż w analogicznym okresie 2023 r.
"Wyniki są dobre, idziemy zgodnie z planem, a nasza strategia przynosi efekty. Skupiamy się na rozwoju nowych funkcji (w tym narzędzi AI) i dostosowywaniu ich do potrzeb dużych klientów, co otwiera przed nami nowe możliwości" - powiedział, cytowany w komunikacie, Michał Sadowski, prezes Brand24.
Brand24 jest właścicielem narzędzia do monitoringu treści w internecie. (PAP Biznes)
mbi/ osz/