EBITDA grupy Brand24 w 2024 roku wyniosła 4,1 mln zł - szacunkowe wyniki

EBITDA grupy Brand24 w 2024 roku wyniosła 4,1 mln zł, co oznacza spadek o 3,6 mln zł w stosunku do roku 2023 - podała spółka w komunikacie dotyczącym wstępnych danych. Zysk brutto na sprzedaży zwiększył się w ciągu 12 miesięcy o 2,7 mln zł do 18 mln zł.


Brand24, według szacunków, zamknął ubiegły rok sprzedażą na poziomie 35,3 mln zł (+27 proc. rdr).

Jak podano, spadek EBITDA to bezpośredni efekt jednorazowych wydatków związanych z przeglądem opcji strategicznych i pozyskaniem inwestora – amerykańskiej spółki SEMrush.

W czwartym kwartale 2024 r., kiedy te wydatki nie były już ponoszone, Brand24 zanotował 2,4 mln zł EBITDA – czyli o 50 proc. więcej niż w analogicznym okresie 2023 r.

"Wyniki są dobre, idziemy zgodnie z planem, a nasza strategia przynosi efekty. Skupiamy się na rozwoju nowych funkcji (w tym narzędzi AI) i dostosowywaniu ich do potrzeb dużych klientów, co otwiera przed nami nowe możliwości" - powiedział, cytowany w komunikacie, Michał Sadowski, prezes Brand24.

Brand24 jest właścicielem narzędzia do monitoringu treści w internecie. (PAP Biznes)

mbi/ osz/

© Copyright
Wszelkie materiały (w szczególności depesze agencyjne, zdjęcia, grafiki, filmy) zamieszczone w niniejszym Portalu PAP Biznes chronione są przepisami ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych oraz ustawy z dnia 27 lipca 2001 r. o ochronie baz danych. Materiały te mogą być wykorzystywane wyłącznie na postawie stosownych umów licencyjnych. Jakiekolwiek ich wykorzystywanie przez użytkowników Portalu, poza przewidzianymi przez przepisy prawa wyjątkami, w szczególności dozwolonym użytkiem osobistym, bez ważnej umowy licencyjnej jest zabronione.

Waluty

Waluta Kurs Zmiana
1 CHF 4,4239 -0,21%
1 EUR 4,1664 -0,24%
1 GBP 5,0307 -0,20%
100 JPY 2,6620 0,64%
1 USD 3,9879 -0,37%