Profil:
CM International SACM International zaktualizowało strategię; stawia m.in. na kontynuację ekspansji zagranicznej
CM International przyjęło zaktualizowaną strategię rozwoju spółki na lata 2025-2026 - podało CM International w komunikacie. Spółka stawia m.in. na kontynuację ekspansji zagranicznej.
Strategia rozwoju CM International na lata 2025-2026 opierać będzie się o 4 filary strategiczne: dalszy rozwój prowadzonej działalności, rozwój produkcji kontraktowej, prace badawczo-rozwojowe, a także kontynuację ekspansji zagranicznej.
"CM International intensywnie rozwija ekspansję swoich produktów na rynki zagraniczne we współpracy z kluczowymi partnerami. (...) Spółka przede wszystkim koncentruje się na dostosowywaniu urządzeń do wymagań prawnych, technicznych i użytkowych obowiązujących na poszczególnych rynkach, natomiast za ich sprzedaż i promocję odpowiadają partnerzy handlowi, realizując działania dostosowane do specyfiki lokalnych obszarów" - napisano.
"Spółka zamierza finansować realizację celów strategicznych głównie w oparciu o środki generowane w toku bieżącej działalności operacyjnej (wzrost organiczny), a w razie potrzeby zamierza korzystać z dostępnych instrumentów finansowania dłużnego" - dodano.
Wskazano, że podstawowym profilem działalności spółki jest projektowanie, rozwijanie, produkcja i dystrybucja urządzeń głównie na potrzeby medycyny estetycznej. Podano, że w poprzednich latach spółka znacząco zwiększyła swoje przychody również dzięki realizacji zleceń zewnętrznych.
Podano, że spółka koncentruje się na rozwoju działalności poprzez pozyskiwanie nowych klientów, którzy poszukują doświadczonych producentów kontraktowych. Spółka planuje oferować kompleksowe wsparcie w procesie projektowania i produkcji urządzeń, dostosowanych do potrzeb firm działających w różnych branżach.
"Głównym celem jest tworzenie produktów na zlecenie, od koncepcji i prototypowania, aż po gotowe urządzenia dostarczane do klientów, przy wykorzystaniu własnej nowoczesnej fabryki i zaawansowanego zaplecza technologicznego" - napisano.
Działania te mają na celu dywersyfikację działalności spółki i budowanie stabilnego portfela klientów w różnych sektorach.
"Nowa strategia pozwoli spółce rozwijać swoją działalność poza dotychczasową branżą medycyny estetycznej, umożliwiając realizację projektów dla firm z innych dziedzin. W ten sposób spółka będzie umacniać swoją pozycję jako renomowany producent kontraktowy, oferując elastyczne i innowacyjne rozwiązania dostosowane do potrzeb klientów z różnych sektorów" - napisano.
Wskazano, że od początku działalności CM International prowadzi prace badawczo-rozwojowe ukierunkowane na rozwój prowadzonej działalności gospodarczej oraz wprowadzanie nowych urządzeń do swojego portfolio ofertowego. W latach 2025- 2026 spółka zamierza wprowadzić nowe urządzenia do oferty (m.in. spółka pracuje nad pierwszym urządzeniem medycznym).
"CM International zamierza rozwinąć dział B+R poprzez zatrudnienie większej liczby pracowników do swojego działu, planuje przygotowanie specjalistycznych stanowisk pracy oraz zakup dodatkowych urządzeń do działu B+R" - napisano. (PAP Biznes)
alk/ ana/