Profil:
BoomBit SAGrupa Boombit zmniejszyła przychody w lutym o 23,5 proc. mdm, do 15,31 mln zł
Grupa Boombit zmniejszyła przychody w lutym o 23,5 proc. mdm, do 15,31 mln zł - poinformowała spółka w komunikacie. Przychody pomniejszone o wydatki na pozyskanie użytkowników (UA) i prowizje platform (bez projektów blockchain) wyniosły 6,5 mln zł (spadek o 6,8 proc.).
Przychody grupy Boombit ze sprzedaży gier mobilnych w lutym 2025 roku z gier mobilnych wyniosły 15,26 mln zł. Przychody z projektów blockchain wyniosły 0,05 mln zł.
Gry Boombit zanotowały w lutym 15,1 mln pobrań. Gry z największymi przychodami to Darts Club, Hunt Royale i Crazy Plane Landing.
Wydatki na User Acquisition zmniejszyły się do 7,4 mln zł (-35,4 proc. m/m), a koszty prowizji platform do 1,3 mln zł (-7,8 proc. m/m).
“Na wypracowane w lutym przychody wpływ miały przede wszystkim cykliczne czynniki. Sam miesiąc jest o 10 proc. krótszy od poprzedniego, a po zakończeniu Mistrzostw Świata w darcie przychody z Darts Club były tym razem zbliżone do tych, które notowaliśmy w większości miesięcy poprzedniego roku, a przy okazji wyższe niż w lutym 2024 roku" - powiedział Marcin Olejarz, prezes Boombit.
"Mniejsze wydatki User Acqusition pozwoliły też na solidny profit, który w przypadku niektórych tytułów był lepszy niż w styczniu. W połowie miesiąca przekroczyliśmy 1 milion dolarów przychodów od początku roku na Google Play, w związku z czym nasze prowizje wróciły do poziomu 30 proc., zamiast 15 proc., z którego korzystaliśmy na początku roku” - dodał. (PAP Biznes)
pr/ osz/