Profil:
BoomBit SAGrupa Boombit zmniejszyła przychody w marcu o 2,1 proc. mdm, do 15 mln zł
Grupa Boombit zanotowała w marcu spadek przychodów o 2,1 proc. mdm, do 15 mln zł - poinformowała spółka w komunikacie. Przychody pomniejszone o wydatki na pozyskanie użytkowników (UA) i prowizje platform (bez projektów blockchain) wyniosły 5,6 mln zł (spadek o 13,9 proc.).
Przychody grupy Boombit ze sprzedaży gier mobilnych w marcu 2025 roku wyniosły 14,9 mln zł.
Gry Boombit zanotowały w marcu 15,0 mln pobrań.
Gry z największymi przychodami to Darts Club, Hunt Royale i Crazy Plane Landing.
Wydatki na User Acquisition zwiększyły się do 7,8 mln zł (4,9 proc. m/m), a koszty prowizji platform do 1,5 mln zł (16,7 proc. m/m).
"Wpływ na zaraportowane niższe przychody w ostatnim miesiącu miał przede wszystkim brak ujęcia opłaty integracyjnej wynikającej z umowy z Ironsource, która zakończyła się w lutym. Kwotę tej opłaty rozliczaliśmy liniowo w czasie przez okres 24 ostatnich miesięcy. Większość tytułów w marcu osiągnęła podobne wyniki. Wyższe prowizje platform wynikają z polityki Googla i zakończenia promocyjnego okresu w pierwszych tygodniach roku, a nieznaczny wzrost wydatków marketingowych spowodowany jest głównie zmianą intensywności i czasu niektórych kampanii w porównaniu z poprzednim miesiącem" - powiedział, cytowany w komunikacie prasowym, Marcin Olejarz, prezes Boombit.
"W najbliższych miesiącach planujemy wydanie kilku nowych tytułów, które aktualne są w ostatniej fazie przygotowań i testów” - dodał. (PAP Biznes)
pel/ gor/